Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Módosul a forgalmi rend a 3-as főút gödöllői szakaszán 2021-08-19 14:43:10 Irányonként egy sáv marad, továbbá a csomópontok környezetében kanyarodó sávokat alakítanak ki a Ganz Ábrahám utca és a Táncsics Mihály út között
Jön a Forma 1, változik a forgalmi rend 2019-07-31 10:43:26 A Gödöllő felől érkezők is használhatják a 19-es kilométerszelvénynél újonnan épült M3-as autópálya csomópontot
Felbolydul a forgalmi rend a Forma 1 idején 2013-07-16 13:20:46 A futam napján a gödöllői vasútállomásról buszok szállítják a vonattal érkező, érvényes belépővel rendelkező nézőket a Hungaroring közelébe
Alaposan megkutyulják a forgalmi rendet 2013-05-14 09:00:04 Az ebek világkiállítása miatt két napra lezárják az Ady sétányt és napközben egyirányú lesz a Tessedik utca